We mogen ons gelukkig prijzen met een levendige parochie met veel werkgroepen, koren en vrijwilligers. Dus is het vaak druk in ons parochiehuis en ook Het Fundament.
De beheerscommissie zorgt voor het beheer van het parochiehuis en Het Fundament, de planning, roosters en begeleidt evenementen en condoleance bij begrafenissen. Het is dus van belang bij gebruik van de locaties eerst even contact op te nemen met de coordinatoren van de beheersgroep en te vragen of ruimtes vrij zijn.
Contact Beheersgroep
Vragen over beschikbaarheid, ruimte reserveren in het parochiehuis of contact coördinatoren beheerscommissie
Ria van der Veldt (Fundament)
Email Fundament
mobiel: 06-11118955
Jos Eeken (Parochiehuis)
Email Parochiehuis
telefoon: 023 56 114 73
Beheersgroep vrijwilligers
Om alle werkzaamheden goed te kunnen vervullen en het werk goed te verdelen kunnen we altijd nieuwe enthousiaste vrijwilligers gebruiken die kunnen helpen bij het schenken van koffie, ontvangen van gasten en schoon houden van alle ruimtes.
Interesse om te helpen? Neem contact op met de coördinator.